Szydełkowa siatka - paryżanka. Tutorial.

Zaskoczona jestem jak bardzo popularne stały się na powrót siatki, które przypominają mi tą, z którą w dzieciństwie biegałam na zakupy. Tylko na szczęście te dzisiejsze nie są plastikowe.
Sentyment jednak pozostał. Dlatego z ogromną oochotą chwyciłam za szydełko i zrobiłam sobie swoją siatkę.

Jej wykonanie nie jest wcale trudne. Wręcz na odwrót, banalnie  proste. Jeśli nie wierzycie, że wykonać taką siatkę może nawet początkująca dziewiarka, to zobaczcie filmik, który nagrałam.
Tam pokazuję krok po kroku jak ją zrobiłam.


Do jej wykonania potrzebowałam: 3 motki włóczki Yarn Art Jeans Plus,  szydełko w rozmiarze 4 oraz kilku godzin wolnego ale bardzo przyjemnie spędzonego czasu :)

Dostaję mnóstwo informacji, że siatki powstają jak grzyby po deszczu. Dlatego nie ma co się zastanawiać tylko działać a raczej dziać i mieć swoją, niepowtarzalną, modną siatkę na zakupy :)







15 komentarzy:

  1. Bardzo przydatna jest taka siatka. Można też włożyć do niej podszewkę i będzie ciekawa torba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z podszewką wygląda świetnie. Robiłam też z podszewką tylko ze sznurka bawełnianego. Pokazywałam na Instagramie. Można zobaczyć jakby co :)

      Usuń
  2. U siebie siatki żadnej nie widziałam jeszcze ale pewnie niedługo zobaczę:) Kurs na pewno się przyda:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Siatka super! Właśnie korzystam z filmiku☺ mam tylko pytanie, jaka jest szerokość i długość tego środka? Mam inną włóczkę i początek wyszedł mi 17 cm ale na 36 oczek. Nie wiem na jaką długość robić żeby jakoś to wyglądało?🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mierzona na płasko ma 42 cm. Szerokość podobna. Nie mam możliwości zmierzenia teraz, niestety.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna siatka, czytelnie i jasno przedstawiłaś jak ją zrobić, jutro zabieram się do roboty!
    dziękuję
    ela

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pokazane wykonanie siatki zabieram się do robaty!dziękuję zdzislawa

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNA SIATKA, SKOŃCZYŁAM WŁASNIE DRUGĄ!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam !Ja juz mam tylko kolorową. Dziękuję i pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dzięki za tutorial - siatka gotowa ��

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy można tę siatkę robić mniejszą ilością oczek łańcuszka? I czy powinna być wówczas dłuższa?

    OdpowiedzUsuń
  11. W Wysokich Obcasach czytałam, że szydełkowanie jest coraz bardziej modne i jest skutecznym sposobem na odstresowanie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Babojolowy zawrót głowy , Blogger