NOWY KOCYK DLA DZIECKA NA DRUTACH


Koce, pledy, kocyki...wraz z nadejściem jesieni zaczynają święcić swój tryumf. Chłodne dnie a zwłaszcza wieczory sprawiają, że wyciągamy je z szaf. 

Ostatnio pokazywałam Wam  zamówiony kocyk na drutach dla chłopca. W pięknym stalowo- szarym kolorze. Robiłam go ryżem. 
Pisałam, że choć ścieg ryżowy bardzo mi się podoba to robienie tym ściegiem nie przypadło mi do gustu. Od początku do końca kocyka odliczałam motki do finiszu. Obiecałam sobie, że więcej ryżem nic nie zrobię, no chyba, że co najwyżej łapkę do garnka i co zrobiłam zaraz po tym kocyku ? 
Następny kocyk... ryżem :) 




Kocyki robione tym ściegiem przewijają się co rusz w sieci, zachwycają swoją prostotą, kuszą i nęcą. 
Podbijają serca nie tylko nam, dziewiarkom. 
Coraz więcej osób chce mieć rzeczy ręcznie robione, jedyne, niepowtarzalne, unikatowe. Moda na rękodzieło trwa i ma się dobrze. To wspaniale bo dzięki temu od czasu do czasu możemy zrobić dla kogoś, np. taki kocyk na drutach i cieszyć się sprawioną radością. 



W tle, osłonka ze sznurka bawełnianego 5mm, robiona na szydełku nr 10.



Kocyk robiłam na drutach:
nr 5- ścieg ryżowy, 
nr 4,5- ściągacz, 
nr 3,75- pierwszy i ostatni rząd, 
podwójną nitką Jeans YarnArtu. 
 Zużyłam 10 motków.

Miłej, słoneczniej niedzieli
Jola


23 komentarze:

  1. Jolu po pierwsze piękne zdjęcia! Osłonka na doniczkę przepiękna i zupełnie nie wygląda na zrobioną na szydełku, byłam przekonana, że na drutach:)) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola dziękuję :) Osłonka jak najbardziej na szydełku ale ścieg podobny do prawego dżerseju, więc wszyscy myślą, że na drutach :)
      Odbijam pozdrowienia.

      Usuń
  2. a ja uwielbiam ryż szczególnie dla grubych włóczek :)
    osłonka jest świetna, aż mnie korci, żeby tez taką sobie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania i ja chyba polubię dziergać ryżem. A osłonka- nie pozostaje nic innego jak chwycić za szydełko i już :)

      Usuń
  3. Kocyk oczywiście śliczny :) Jestem wielką fanką kocyków dzieicięcych dzierganych na drutach. A i osłonka super. Jak na szydełku uzyskać taki ścieg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula dziękuję. Też uwielbiam te małe kocyki :) Jak uzyskać taki ścieg pokaże następnym razem :)

      Usuń
  4. Najpierw zwróciłam uwagę na prześliczną doniczkę, szalenie mi się podoba. Kocyk - klasyka w czystej postaci. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osłonka zdominowała kocyk, zdobywa nagrodę za rolę drugoplanową :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  5. Jolu, kocyk jak zawsze rewelacja. Elegancja w prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W ogóle mnie to nie dziwi ;) Wiadomo - kocyk uroczy i wart powtórzenia. Osłonka na doniczkę świetna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina dzięki :) Mam wrażenie, że to nie koniec tych kocyków a osłonka cieszę się, że się podoba :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  7. Piękny kocyk :-) Ryżowy ścieg ma w sobie coś takiego... niebanalnego.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne prace. Ja nie umiem tak :(((( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kocyki dziergasz :) Pamiątka na wiele długich lat ;)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kocyk, idealny na prezent dla małego szkraba;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolu,cóż mogę dodać? Podoba mi się szalenie wszystko-i kocyk,i osłonka i konik na biegunach, i zdjęcia... Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kocyk, piękne zdjęcia, piękne otoczenie. Jestem zauroczona. Ściskam Jolu i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kocyk. Właśnie sama przymierzam się do zrobienia podobnego. Jakie ma wymiary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nie pamiętam dokładnie ale gdzieś ok. 90/100-110 cm.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Wspaniały produkt! Pięknie wygląda :)

    Mój maluch uwielbia kocyki od Minkycm.pl

    Są takie delikatne i miękkie w dotyku :) Polecam zapoznać się z ofertą ich sklepu online :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubię kocyki bambusowe. Muszę znaleźć też dla dorosłych takie koce, ponieważ ten dziecięcy mojego syna, który kupiłam na https://www.malama.pl/ bardzo mi podpasował. Jest taki delikatny w dotyku i bardzo ładnie wygląda. Do tego nie mechaci się. Dla dzieci produkuje się to co najlepsze, a w ofercie Malama.pl znalazłam już kilka fajnych akcesoriów dziecięcych, które chętnie sama być używała.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Babojolowy zawrót głowy , Blogger