Jak zrobić poduszkę ze sznurka bawełnianego na drutach.


Zainteresowanie sznurkiem bawełnianym nie słabnie a powiedziałabym nawet, że rośnie. Nie dziwi mnie to wcale bo jest to materiał nie do zdarcia. Moje ponad roczne poduszki i dywaniki, po intensywnym użytkowaniu i praniu w pralce nic nie straciły na uroku. Myślę, że z powodzeniem pocieszę się nimi jeszcze kilka lat.
Dlatego przygotowałam kolejny tutorial ze sznurkiem bawełnianym w roli głównej. 

Zapraszam do wspólnego robienia poduszki.





Jeśli udaWam się zrobić poduszkę w/g mojego tutoriala to koniecznie mi o tym napiszcie. Będzie to dla mnie wartościowa informacja :) 
W planach mam kolejne tutoriale. Jeżeli macie ochotę na jakieś projekty, to dajcie znać w komentarzach. 

Pozdrawiam ciepło
Jola

7 komentarzy:

  1. Wiesz, że chętnie bym zrobiła sobie taką poduszkę:)) Świetny tutorial! Miło mi Cię Jolu usłyszeć:)))) Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola dziękuję. Pewnie kiedyś przy odrobinie "zbędnego" czasu machniesz sobie taką :)
      Obijam pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Jolu, bardzo fajnie to opowiadasz. Już od dawna mam ochotę na poduszkę.Pewnie więc w końcu zrobię, a twój filmik jest dla mnie dodatkową inspiracją. Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu dziękuję. Ja uwielbiam poduszki więc... mam ich już kilka, a że panuje sznurkomania to przy okazji robienia powstał filmik :) Dla Tych co nie bardzo wiedzą jak zrobić poduszkę może się przyda :)
      Również mocno pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Jolu fajne te Twoje tutoriale. Ja już od dłuższego czasu przymierzam się do poduszki. Na pewno jak mi się uda wydziergać taką, to dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mamo ale masz talent! zaglądam tu i inspiruję się - może na jesień uda mi się siąść do mojej pierwszej poduszki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna :) chciałam coś takiego robić, żeby się odstresować po pracy, nie mam jeszcze nawet drutów, jakie zakupić, żeby móc dziergać że sznurka ?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Babojolowy zawrót głowy , Blogger