Kolczyki anielsko - diabelskie

Dzisiaj niewiele, bo tylko kolczyki, które zrobiłam w/g tego tutariala http://www.nbeads.com/article-how-to-make-a-pair-of-pearl-earrings-128.html
ja do moich użyłam Toho 8o Opaque Jet i FP 8mm Jet, bo z większych koralików tylko takie mam


 bransoletka, biel z kroplą koloru 
ukośnik na 9 koralików w rzędzie


białe koraliki powodują, że jest bardzo skromna ale ta zawieszka dodaje jej charakteru




oraz zaległa z Opaque Jet Frosted 11o z przekładkami metalowymi i magnetycznym zapięciem



i tyle na dziś
miłego niedzielnego wieczoru Wam życzę :)

do następnego razu
pa pa

2 komentarze:

  1. Kolczyki śliczne i bardzo efektowne, a bransy - super. Przekładki mi się bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Zaintrygowały mnie te kolczyki i zrobiłam, są łatwe :)
      Bransoletki z przekładkami mają branie.
      Pozdrawiam.

      Usuń

Copyright © 2016 Babojolowy zawrót głowy , Blogger