Rękawiczki z jednym palcem. Tutorial / DIY

Hej dziewczyny :)


             Instagram donosi, że  sypnęło śniegiem. Zima chyba a nawet na pewno nadejdzie. No cóż, taki mamy klimat :) U mnie go jeszcze nie ma ale i w moje rejony dotrze. A ja będę przygotowana bo zdążyłam się zaopatrzyć a raczej zrobić sobie rękawiczki. Mega ciepłe i wygodne. 
Uszyłam sobie do nich ocieplenie i to jest w nich najlepsze. No po prostu bajka.
Nie tylko będą grzały dłonie ale i chroniły przed wrzynaniem się siatek z ciężkimi zakupami. Zwłaszcza teraz, w okresie przedświątecznym.  

Jeśli jesteście zainteresowane, to zapraszam na mój kanał, tam pokazuję jak to zrobiłam.
Zaglądnijcie a zobaczycie, że zrobienie takiego luksusu dla dłoni nie jest wcale trudne.
Może Wasze dłonie dłonie potrzebują takich rękawiczek :) A może przy okazji rozwieje Wam się problem z prezentem pod choinkę. 
           


Pozdrawiam Was serdecznie.
Jola :)


2 komentarze:

  1. Tez jestem ostatnio w podobny temacie :) U mnie są mitenki :) super są te Twoje filmiki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tutorial! Chcę zacząć swoją przygodę z dzierganiem na drutach. Bardzo fajnie mieć coś swojego, czego nie ma nikt inny. Można wymyślić swój wzór, dopasować rozmiar idealnie do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Babojolowy zawrót głowy , Blogger