Czapki, czapeczki i brak czasu.

Oj jak dawno mnie tutaj nie było. Wstyd. Wielki wstyd.
Ale przyznam się Wam szczerze, to wszystko nie moja wina, tylko czasu, że ucieka jak szalony.
Ledwo wrócę z pracy, zrobię coś do jedzenia, wstawię pranie, usiądę do drutów i... nie mam czasu nawet go rozwiesić bo już północ i trzeba iść spać :) Nie wiadomo kiedy zleciał wieczór.
Też tak macie ?
Powiedzcie, że tak. Błagam :)
Ostatnio moje pranie stało pięć dni w koszu i już myślałam, że nada się do wyrzucenia ale udało się je odratować.
No dobra, może jestem ostatnio mniej zorganizowana a może zmieniły mi się priorytety? Może jestem w takim wieku, że przestałam się spinać i zwracam większą uwagę na to żeby czas spędzać przyjemniej ? Przyjemniej dla mnie oczywiście :)
czapka na drutach z serduszkami, kropeczkami

jak zrobić czapke na drutach z motywem serduszek


A tak na serio, to więcej robię na drutach bo jest taka potrzeba społeczna i wkręciłam się w filmiki, których nagrywanie zabiera sporo czasu oczywiście ale sprawia wielką przyjemność. Zwłaszcza jak widzę na Facebooku  ile powstało czapek z kłoskiem. KŁOSKOWA CZAPKA stała się hitem tej jesieni. Dostaję też mnóstwo wiadomości od dziewczyn zza oceanu, że pomimo kłopotów językowych dziewczynom czapka się tak bardzo podoba, że się nie poddają i ją robią a nawet tłumaczą na angielski :)

Jestem z tego powodu prze.... szczęśliwa i bardzo, bardzo Wam dziękuję, że odwiedzacie             MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE .

Dzisiaj też chcę Was zaprosić na filmik. Filmik z czapką, która jest ładna i łatwa, a że i czas na czapki odpowiedni to mam nadzieję, że zerkniecie i może nawet zrobicie ją razem ze mną. 
Zapraszam Was i mam nadzieję, że czapeczka przypadnie Wam do gustu :)



Miłego weekendu.


17 komentarzy:

  1. Jolu taki czas, że mamy go mniej, ale cieszę się, że piszesz, kręcisz (!) filmy i dziergasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, też tak mam :) Filmiki podgladam i zostawiam w pamięci na lepsze czasy (kiedy znaczy czasu będzie więcej)... Jednym słowem kibicuję i podgladam, i kiedyś coś w końcu udziergam na pewno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga wiem, że Twoje prace są bardzo czasochłonne więc z wolnym czasem u Ciebie krucho, bardzo krucho :)

      Usuń
  3. Jolu, fajnie, że zaglądasz, ja nie jestem ,,youtubowa,, tam nie zaglądam, ale tu zawsze z przyjemnością witam każdy Twój nowy post <3
    A z czasem, to niestety tak właśnie jest, zawsze go zbyt mało na wszystko, co byśmy chcieli zrobić :)
    Czapeczki śliczne :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamiast telewizji oglądam właśnie Youtube :)
      Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  4. Jolu dzięki Tobie, po wielu latach wróciłam do drutów, pomogłaś mi w zrobieniu tuniki Still.Gdzie mogę, i każdemu kto chce mnie słuchać, opowiadam i piszę jaka jesteś pomocna, bezinteresowna w swojej pomocy, i oczywiście inspirująca .Czapkę z kłoskiem mam w zakładkach -do absolutnego zrobienia!Jeszcze raz dziękuję-edembik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc i na powrót zaraziłam drutami :) Yupi !!!

      Usuń
  5. Czasu brak mi również notorycznie... mam nadzieję, że Cię to po cieszy :) Kłoskowa czapka rządzi!!! Sama mam ochotę taką wydziergać (ale czasu brak!). Nowa czapka też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten brakoczas... Tak, kłoskowa czapka wymiata i każda kolejna jej odsłona to miód na moje serce :)

      Usuń
  6. Właśnie robię czapkę w poprzek, ściegiem francuskim, zerkając w filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentują :) Na zimę idealne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to mam dwie lewe ręce do takiej roboty. Podziwiam Twoją pracę i przyznam, że zainspirowałaś mnie. Będę próbować aż do skutku. Dobrze, że umieściłaś filmik, to mi z pewnością pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  9. własnie takiego tutorialu potrzebowałam będę robić czapeczkę dla maluszka z cienkiej wełny ale zupełnie nie miałam pomysłu na krój :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne czapki, w ogóle nie widać, że to ręczna robota, aż jestem pod wrażeniem. Taką dokładnością nie każdy może się pochwalić, a projekt jest autorski i nikt inny nie będzie miał takiej czapki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Babojolowy zawrót głowy , Blogger