Gwiazdkę sobie zrobiłam :)

Witam wszystkich :) zaglądających i jednego OBSERWATORA, dziękuję, że zaglądacie :)Obserwatora absolutnie się na tym etapie nie spodziewałam więc tym bardziej dziękuję.

Jak w tytule, zrobiłam sobie gwiazdkę a nawet dużo gwiazdek :)
No może nie gwiazdek a śnieżynek ? Gwiazdka a śnieżynka to ogromna różnica ale dla mnie dzisiaj to są gwiazdki a jak będę je wieszała na choince to będą śnieżynki :)
Pomalutku przygotowuję ozdoby świąteczne, pierwsze do zrobienia były właśnie owe gwiazdki. Nie wiem jaką dużą w tym roku będę miała choinkę więc chcę być przygotowana. Na pewno będzie żywa jak co roku.




Reniferki kupione w Jysku, szyszki z przed paru lat wyciągnięte z pudła z ozdobami, parę gwiazdek dwie bombki i od razu przyjemniej na sercu się zrobiło bo za oknem niestety niefajna szaruga.

W dzisiejszym poście nie mam Wam niestety nic do pokazania z bransoletek ale to nie znaczy, że się nic nie dzieje. Dzięje się ukośnikowy naszyjnik i bransoletka. Naszyjnik już właściwie jest zrobiony tylko wkleić końcówki a bransoletka jeszcze  się robi, bo za mało koralików nawlekłam i muszę dowlec :( Ale nic to zrobi się.

Do następnego razu :)


2 komentarze:

  1. No i to jest korzyść płynąca z bycia pierwszym - niejako personalnie się do człowieka zwracają :)) Świętami "powiało" na całego - śliczne te gwiazdki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Świętami powiało bo i święta tuż tuż. Czas tak szybko płynie że ani się obejrzymy a będzie po świętach :)
      Musiałam to napisać bo nawet nie wiesz w jakim wielkim byłam szoku jak zobaczyłam, że zechciałaś zostać członkiem mojego całkiem nowego bloga :) Dzięki jeszcze raz :)

      Usuń

Copyright © 2016 Babojolowy zawrót głowy , Blogger