Blog Tour


                                       Aga z http://rudziaszkowo.blogspot.com/ nominowała mnie do zabawy w    
                                       
jest mi niezmiernie miło i postanowiłam rzecz oczywista wziąć w niej udział i odpowiedzieć na pytania :)

1. Nad czym obecnie pracujesz?
Obecnie ?
Obecnie totalnie uzależniłam się od kulek szydełkowych:)
Długo trwało zanim się za nie zabrałam a w tej chwili nie mogę się od nich oderwać, staram się aby były starannie i estetycznie wykończone.
Dążę do perfekcji, do której kiedyś nie przykładałam takiej wagi.

2. Czym moja praca różni się od innych?

Trudne pytanie. Niczym szczególnym. 
Na pewno są to rzeczy, które wpadły mi w oko i które sama chciałabym nosić.

3. Dlaczego tworzę i piszę bloga?

Tworzę, może zbyt wielkie słowo ale niech będzie, coś tam jednak tworzę :) Tworzę bo sprawia mi to radość, daje ogromną satysfakcję i poczucie spełnienia. Działa jak narkotyk. Pozwala totalnie odlecieć w inny świat i oderwać się od szarej codzienności.
Tworzenie to moje różowe okulary :)
Bloguję bo dzięki temu mam możliwość "przebywania" z fajnymi, pozytywnie zakręconymi osobami, poznawać nowe techniki, uczyć się od lepszych i rozwijać swoje dotychczasowe umiejętności. 
Sprawia mi to ogromną frajdę i daje przestrzeń do dalszego rozwoju.
Trwa to już blisko rok i nie mam zamiaru tego przerywać :)

4. Jak wygląda mój proces tworzenia?

Najzwyklej jak tylko się da :) Żadna ze mnie projektantka. Wpada pomysł do głowy, zatruwa myśli i żeby się od niego uwolnić działam :) Czasami idzie szybciutko, czasami mozolnie, pod górę, innym razem celowo odsuwam moment zakończenia, żeby delektować się przyjemnością tworzenia.

Ja postanowiłam zaprosić do zabawy :
1. Gosię z http://radosnatworczosc14.blogspot.com/
2. Elę z http://dzianinowe-studio.blogspot.com/
3. Sylwię z http://zjadaczeczasu.blogspot.com/

Dziewczyny nie jest to jednak zabawa zobowiązująca i jeśli nie zechcecie wziąć w niej udziału nie będę się gniewać :)

Do następnego wpisu
pa pa

6 komentarzy:

  1. Uswiadomilass mi ze wlasnie za to kocham blogowanie, za te pozytywnie (kreatywnie) nakrecone osoby, ktore poznajemy po drodze. Dzieki za ten motywujacy wpis. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata cieszę się, że choć troszkę pomogłam w rozwianiu wątpliwości, o których pisałaś. Nie przestawaj, pisz.... i nie słuchaj zazdrośnic. Mnie na szczęście nic takiego nie spotkało i mam nadzieję, że na swojej blogowej ścieżce będę napotykać tylko pozytywnie nakręcone, obiektywne osoby :)
      Kocham to moje "drugie wirtualne życie" bo dzięki niemu mogę poznawać osoby o podobnych zainteresowaniach :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jolu,dzięki za nominację. Chętnie wezmę udział w zabawie. Całuski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i ciekawa jestem Twoich odpowiedzi :)
      Ściskam :)

      Usuń
  3. Joluś kochana- bardzo Ci dziękuję za nominację:-). Zaraz po powrocie od Pana Najważniejszego siadam i odpowiadam:-) Buziaczki:-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Babojolowy zawrót głowy , Blogger