New Flames

Dzień doberek :)
Udało mi się w końcu dzisiaj zrobić zdjęcia chuście, która powstała już jakiś czas temu.
Ostatnio kompletnie mi nie po drodze z aparatem.
Ale dzisiaj, zaproszeni w gości spędziliśmy miło czas w przecudnym miejscu, w miłym towarzystwie.
Chusta grzała moją szyję, bo pogoda ostatnio jaka jest każdy widzi a i słoneczko postanowiło wyjść zza chmur więc wykorzystałam ten moment na kilka zdjęć.
Muszę przyznać, że z mieszanym uczuciem zaczynałam ją robić ale wykonanie jej było czystą przyjemnością. 
Chusta w rzeczywistości miała być większa, swoją musiałam  lekko pomniejszyć ze względu na ograniczoną ilość włóczki.
Mimo, że mniejsza to i tak jej rozmiar mnie zadowala.










Robiłam ją z przecudnych włóczek. 
Przyjemności dotykania i noszenia jej nie ma końca.
Jest leciutka, niemalże aksamitna. 

Dane techniczne :
Wzór :Old Loves, New Flames Justyny Lorkowskiej
Druty : Addi 3,5
Włóczka : Single Fingering Hematite 6 - 1 motek i trochę z drugiego, zakupiona w nowym sklepiku Oli  https://niebieskiszop.pl/ zaraz po otwarciu , w promocyjnej cenie :)
oraz Silky merino lace 1 motek- wygrany w Candy również u Oli :)

Pozdrawiam Was cieplutko
do następnego razu
Jola

30 komentarzy:

  1. Cudowna chusta i szacunek dla fotografa za piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna! Super dobrałaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze u Ciebie Jolu piękna praca, chusta prezentuje się wspaniale . No i prześliczne zdjęcia :)))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze u Ciebie Jolu piękna praca, chusta prezentuje się wspaniale . No i prześliczne zdjęcia :)))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta przecudna Jolu i taka szlachetna. Warto było poczekać na tę sesję, bo stworzyłaś dla niej cudowny klimat. Gorące pozdrowienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna! Nosiłabym bez końca :) Idę odkurzyć druty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna chusta - przepiękne kolory :-)
    Wspaniała sesja zdjęciowa :-) Cudne widoki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna chusta! Ale brakuje mi zdjęcia z Tobą... czuję niedosyt ;)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś dziękuję i obiecuję, że w następnym poście będzie coś na mnie :)

      Usuń
  9. Bardzo fajna i do tego hand made :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta jej śliczna! I bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne połączenie kolorów, nigdy bym nie wpadła na taką kombinację kolorystyczną... Ty to masz oko :) Strasznie się cieszę, że "moje" włóczki uzyskały taką piękną formę :) Pozwolisz sobie ukraść zdjęcia na szopowego Facebooka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola oczywiście, że pozwolę :) Dzierganie z nich było wielką frajdą :)

      Usuń
  12. Piękna chusta i kolory przecudnie dobrane! :-) a zdjęcia jeszcze tego uroku dodają :-) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna chusta i ciekawie dobrane kolory:) A te "dyndadełka"!! I wygląda na raczej sporych rozmiarów udzierg:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh, cudo! Jak uda mi się kiedyś wydziergać trzy inne chusty zaprojektowane przez Justynę to ta będzie na pewno następna w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chusta przepiękna, dzięki Tobie zwróciłam na nią uwagę. Połączenie kolorów mistrzowskie, bardzo mi się podoba i niestety przyznaję się ,że zgapię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze z nieskrywaną zazdrością podpatruję takie chusty, sama jeszcze nie popełniłam tego wzoru, ale życie przed nami! pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jolu , chusta przepiękna.Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Jolu, chusta zachwycajaca. Fantastycznie dobrałaś kolorki. Wygląda tak ślicznie,że najchętniej bym Ci ją porwała. Na pewno nieraz Ci się przyda tego lata. Pozdrawiam cieplutko1

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj jakie cudo - ślicznie się prezentuje ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo oryginalny wzór, takiej jeszcze nie widziałam!:)

    Miłego dnia, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  21. mmmmmmmmmmmmmmiodzio :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna. Doskonała. Świetne kolory. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem krótko, wzór, kolory totalnie w moim guście!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Babojolowy zawrót głowy , Blogger